Darling darling

Jag haft en supertrevlig träff med härliga Christoffer. Det finns inte så mycket att säga mer än att det var verkligen på tiden. Och det märktes för det blev en lång lunch på Sandelius tidigare idag. När sen tennisen kallade på C var det hög tid för mig att bege mig hem för att fixa och styra för vår tillsammans med Liljessons bjudning. Martin och Marie tillsammans med den fem veckor gamla trollungen Arvid var inbjudna. En lyckad dag samt en trevlig kväll!

Imorgon ser det faktiskt ut som det blir läge för en efterlängtad utgång.

För övrigt så låg jag länge igår sömnlös. Kunde inte släppa tanken på vad som skulle bli sagt idag. Jag är fortfarande ovetande.

/a.


Kommentarer
Postat av: liljesson

ÅHHHHHH vad fint det blev!!!!!!!!!!!!

2008-10-29 @ 23:10:49
URL: http://liljesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0