Notion

Det blev en skön dag igår. Efter frukost gick mamma och jag på en långpromenad tillsammans med Alfons. Eftermiddagen bjöd på te och knäcke, only by the night samt god matlagning och därefter landskamp.

Under sena kvällen lät jag Kings of Leon vila efter ett par veckor och kära Kjellvander fick ta vid. Hittade en fin version av not forever mellan mina deathmetal sökningar.

Pratade med en god vän igår. Utan att han själv vet om det sa han något när vi diskuterade lycka som fick mig att inse.





/a!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Amanda. Bra låt, måste nog börja lyssna lite mer på Kjellvander. Har lämnat in mitt bagage nu och imorgon bär det hemåt. Har faktiskt regnat lite idag. Första gången sedan jag kom hit 5 maj.Ses snart. Kram Pappa

2008-10-13 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0