Fascination


Det finns så mycket som fascinerar mig i skrivande stund...

Hur en sak kan leda till den andra. Hur något kan få eller ta en otrolig vändning. Hur vissa känslor känns helt omöjliga att greppa. Att gränsen mellan skratt och gråt är så fin. Att ibland finns det inga ord och ibland strömmar dom bara ut. Att det kan vara så skönt att få prata med någon nära även om det känns som det värsta någonsin. Jag är också fascinerad över hur ord kan såra men även läka. Och hur bristen på ord kan svida.
Men mest fascinerad är jag nog ändå på hur tiden kan göra något så gott för en människa.


Linnéa och Asien. Fika med Malin och dotter. Alfons.
Fotboll. Promenad och youtube med Alex. Olivia.
Det var igår.
Idag är det Pappa!


Ett stort musikhjärta till min bästa Linnéa, Lina, Olivia, Malin, Klara!
och såklart till den bästa av mödrar; min mamma; BrittMarie!

Fascination, it's just the way I feel ;-)
/a!


Kommentarer
Postat av: linnéa

<3

2008-10-15 @ 17:05:04
Postat av: liljesson

säger inget

2008-10-15 @ 21:06:45
URL: http://liljesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0