Times like these

För dig ska jag göra det tusen gånger om.



Ibland går dagarna och tiden fort. Mycket händer och ibland ingenting. Idag var i alla fall dagen kommen. Sista dagen på Hennes & Mauritz. Tänk att nu är det inte långt kvar... fyra helger. Alla planerade med efterlängtade aktiviteter!


Jag var tvungen att säga hejdå till min favorit idag. Hon som alltid är så snäll, som frågar hur man mår, hon som går förbi och klappar uppmuntrande på ens rygg. Jag kommer sakna henne och även h&m. Men jag ska inte deppa för det utan istället vara glad för att jag fick möjlighet att jobba där och med alla.




På måndag är det Sportmann, tro det eller ej. Vad säger vi om det? Jo, tack för minst två veckor. Det kan behövas nu när vi väntar underbara helger med kostsamma bestyr. Hem helgen som kommer för att se Donatello döpas. Till Oslo för att fira 17 maj!, men innan FFK! Hem igen för att bland annat se Klara och Filip med partners dansa runt! Sen är det att flytta hem...

Fråga inte hur det känns. Låt oss prata om något annat...


Ikväll blir det utgång! Ska bli underbart kul. Det kommer mer än säkert vara fullt med liv! Vi är på väg mot sommar, det är russ, det är gamla vänner och vänner. Det är vår sista helg ute tillsammans i fr.stad?!


Jobbade för övrigt på Gudesen i fredags. Både jag och Linnéa. Jag fick min favorit och favoritvän igen!

Efter:

På den svenska skalan 1-5 summerar vi kvällen till en 4a. Norsk summering blir en 9a. Skratt och vin här hemma. Diskussioner om gamla tider med mera.  "Mm, men jag härjade kanske inte i Åtvid..." 

Vi fick en kanonkväll. Med den bästa av avslutningar, nästan, för det kändes som det tog slut lite för fort..
...men det är ju inte slutet. För de var tre människor som vi kom att gilla och som vi kommer se igen! utan tvekan. Vi tackar för vår gemensamma måltid och coca cola!

Vi sa även hej och pratade lite med Ben, en trevlig kille från Stabburettiden. Det var greit!



Take me on a trip, I'd like to go some day
Take me to New York, I'd love to see LA.
I really want to come kick it with you.
You'll be my American Boy, American Boy.

/ a.




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem i helgen. Det kommer att vara mycket
här hemma. Pappa i Afghanistan, jag har börjat mitt nya jobb i kombination med det gamla och vi ska fira Majvors födelsedag på lördag och du åker på Olivers dop på söndag. Ví längarar efter dig!

2008-05-04 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0