All I need

Den blomstertid nu kommer
med lust och fägring stor:
du nalkas, ljuva sommar,
då gräs och gröda gror.
Med blid och livlig värma
till allt som varit dött,
sig solens strålar närma,
och allt blir återfött

Jag har spenderat en underbar, varm och solig helg i Åtvidaberg. Tid med mamma, bror och syster. Födelsedagskalas och dop. Vänner och släkt. Precis vad jag behövde.

Trots att tiden var knapp, så måste jag säga att helgen blev bättre än vad jag hade tänkt. Jag hann kanske inte med allt jag ville men ack så mycket ändå.

 
   




       
   


Tillbaka i Fr.stad och det är kanon. Sol, sol och sol, jobb, glass, promenad och picknick. Vi bor i en vacker sommarstad som på riktigt börjar vakna till liv. Precis vad jag behöver.

/a.

Kommentarer
Postat av: liljesson

All I need is love.... =)
puss

2008-05-15 @ 22:35:39
URL: http://liljesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0