Heartbeats


En snabbdusch klockan 17:10. Sen på cykeln till stationen-busstationen. För mamma och Olivia skulle anlända efter en ca 13 timmar lång resa. Mycket tråkigt hann hända på tågspåret mellan Linköping-Oslo. Många byten och stillastående timmar. Jag står och väntar, minuterna springer iväg. Jäkla bussar, alltid sena! Men sen ringer Olle, nu är dom nära förstår jag. Väldigt nära visade det sig, dom var framme. Men vart? Jag står ju här och ingen buss från Oslo har anlänt. Ingen mamma och ingen syster.

Så typiskt. Någon i ett nötskal? Jag står och väntar på busstationen medan mamma och Olivia står och väntar efter att precis stigit av tåget. Attans, på cykeln mot tågen!

Hur var det att träffa dom? Lovely! Jag har haft 4 riktigt bra dagar. Verkligen. Dom är underbara. Mamma har varit så snäll, så generös, så allt som hon är! Olivia, kul att få umgås med henne. Prata och göra saker som bra vänner och systrar gör. Jag berättar inte mer.






Familj, alla från stockholm ned till halmstad, Vänner & Bekanta, Posten. Alla! Tack för att ni läser vad jag har att berätta, tack för att ni tar er tid och skriver kommentarer! Det gör mig alltid lika glad!


Ta hand om er!
/a.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Älsk.... Det verkar som om det går bra för er och att det var mysigt med familjebesök... det kunde man ju förstå... hoppas muggarna används flitigt=)=)
ha det underbart så hörs vi...
PUSSPUSS

2008-02-24 @ 17:59:14
Postat av: Mammis

Tack Amanda & Linnea
för att vi fick gästa er i er toppenlya centralt i Fredriksta´(som jag lärt mig att det heter)
Underbart att se, krama, umgås, prata, va´,
shoppa, gå på tur(nåja), gråta tillsammans med dig igen. Härligt att se hur ni lever, var du springer, vägen du cyklar utmed älven fram till färgan, på färgan med cykel för att sedan fortsätta att trampa i Gammelbyen. Tack! Vi ses i Stockholm.

2008-02-24 @ 20:47:05
Postat av: Lina

Åh,jag blir alldeles tårögd när ja läser BM-s komentar. Vad fint. Gråta tillsammans:) Ni är så fina! Önskar jag oxå hade vart på besök ihelgen. Men ja hade antagligen stannat för ja hade inte klarat att åka ifrån dig mitt hjärtegull.
SAKNAR!

2008-02-25 @ 00:31:12
URL: http://tajolina.blogg.se
Postat av: Mamma

Färja med j/Ja så är det ju!

2008-02-27 @ 16:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0