You are my sister


You are my sister

And I love you

May all of your dreams come true



Jag tackar henne. För att hon kom. Hon vet!, samtidigt som jag inte tror att hon faktiskt vet vad det betyder för mig. Hon fick ändra och avboka mycket som hon hade planerat och ville göra bara för min skull. Jag kände mig ganska omöjlig men jag visste vad jag gjorde och att hon inte skulle ångra sig när hon väl tagit beslutet att komma till mig...

Tack! 

Vi har haft det så bra som jag visste att vi skulle ha. Vi hann göra ganska mycket samtidigt som vi ibland inte gjorde något alls. En bra kombination. Helt underbart att ha så kul när vi gör saker och sen ha minst lika trevligt när vi gör ingenting tillsammans!   "Jag såg bara en svart frilla." och Olivia var assistent till en med alzheimers.

Mind is a crazy thing! Det finns frågetecken och grubblerier...

Jessica!

Farväl är ej för alltid
adjö är inte slut
I mina tankar finns du,
där finns du alltid kvar
minns du?

snart..
/a.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Det finns inget bättre än flumm-dagar med dig :D me love you !!

2008-04-29 @ 22:01:28
Postat av: Jessie

Klart jag minns... Att ett litet randigt papper med ord på, kan betyda så mycket... det sitter allt inramat på mitt rum=)
Saknaden kommer och går, men nu har det varit jobbigt utan dig. Många lediga dagar och man hinner då funderar på vad som verkligen betyder något för en... Våra promenader och samtal sker inte lika spontant längre. Fast jag saknar dig så ska du veta att jag tycker att du är duktig tjejen som är så långt hemifrån och bara jobbar och jobbar...
Många kramar från mig

2008-05-01 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0