Det går bra nu

Hemma, jag är trött. Vi är trötta. I måndags blev det övertid igen. Yes! 12.5 timmar slutade dagen på! Igår blev det inte övertid utan en tur på stan vilket inte var helt dumt. Jag hann även med att planera lite inför imorgon, kanon! Men idag blev det däremot övertid igen, till vår stora, stora glädje- arbetsdagen var på 13 timmar! "Pengar rullar in som det ska,...."



Jag längtar tills imorgon. Verkligen! Igår var jag och beställde bord, Linnie och jag ska fira hennes kommande födelsedag. Jag hoppas på det bästa för vad som komma skall och jag är övertygad om att vi kommer få det hur trevligt som helst. Hoppas att Linnéa blir glad och överraskad. Förhoppningsvis kommer jag lägga upp bilder! Bord är bokat till 20:30 och redan klockan 23:00 lämnar Linnéa mig kvar här för att åka hem och fira sin 20årsdag. Men innna dess ska hon bli firad av mig. Igår fick jag handla loss lite och försöka fixa till ett fint firande för henne i morron.

En underbar helg väntar! Tillsammans med lillasyster! Välkommen!
/a.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

längtar så!!

2008-04-24 @ 06:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0