Congratulations and celebrations

En bild säger mer än tusen ord sägs det. Här ger jag er några bilder som berättar om hur jag valde att fira att Linnéa snart fyller år.


Första lilla överraskningen var en krona.

 
Linnéa unnade sig en väldigt god lasange medan jag njöt av en kryddig tacosallad.

  
Sen blev det verkligen överraskning; Congratulations and celebrations spelades i högtalarna och Linnéas dessert sprakade vackert. Ingen kunde undgå att det var Linnéas bursdag! Underbart!

 

Jag hade givetvis födelsedagspresent att ge! Jag blev glad att det uppskattades.



Jag följde Linnéa till bussen. Det var sorligt att säga hejdå för att sedan gå hem själv...


God natt efter en lyckad kväll. Imorgon börjar en efterlängtad helg tillsammans med Olivia.
/a.



Kommentarer
Postat av: L.

Tack för en häärlig kväll! Hahha ja man kan säga att jag blev överaskad;) just nu sitter jag på tåget påväg hem,är framme i lkpg runt 9. Hoppas att du får en fin helg tillsammans med olivia!:)Pusss

2008-04-25 @ 07:01:19
Postat av: L.

tack för en häärlig kväll! Hahah ja man kan säga att ja blev överaskad;) just nu sitter ja på tåget påväg hem, är i lkpg runt 9. Hoppas att du får en fin helg med Olivia!:)Pusss

2008-04-25 @ 07:14:20
Postat av: Anonym

Grattis Linnéa! det lät som en riktigt lyckad kväll:) puss

2008-04-25 @ 07:28:09
Postat av: Lina

Åh, a. du är alltid så himla gullig och duktig på överraskningar:) Saknar dig så himla mycket!
Kommer du hem till dopet? Hoppas. Älskar dig! Puss

2008-04-25 @ 09:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0