Teardrop


Jag är lycklig och förväntansfull. På den nyfödda lilla prinsen.
Äntligen är han här.
21/12. 11:08. 4700 gr. 54 cm.
Han heter Oliver.

Lina & Jesper!
Oliver!


Jag är stolt. Det är så fantastiskt.
Det senaste dygnet har jag varit i en annan värld, av ovisshet. Jag är fortfarande i en annan värld, men nu av längtan och beundran. Jag kan inte sluta tänka på den nya trion,
Lina-Jesper-Oliver.
Jag blir tårögd av bara tanken.

Han är väldigt söt, helt underbar faktiskt!
Jag ser fram emot att se honom, hålla om honom, pussa honom!
Jag ser fram emot att träffa Lina och ge henne den största av kramar!

Tack Lina för ett underbart samtal!


Nu längtar jag hem ännu mer...
♥♥♥♥♥♥


/a.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0