Den döda vinkeln

Glädjespridare?
Jo, nog är man det alltid. I blått regnställ, cyklandes på sin monark lastad med post i konstant regn och massor av vind. Eller hur Malin?

Det var hela förra veckan. I dag var det mycker bättre väder, även om man fick lite rosiga kinder under turen. Det blev en bra dag trots allt.

Var lite frustrerad över mina tankar idag. Pysslade ihop flera osannolika händelseförlopp som jag helt ärligt kan säga bara förgör mig mer än de helar. Men efter halva turen behövde jag inte oroa mig mer över dessa fåniga tankar. För då fick jag nya bekymmer...

... jag blev förvånad. Jag har varit nära flera gånger förr, jag har till och med varit och nosat på endel brevlådor. Men aldrig med den kraft som idag kört på en brevlåda. En liten plåtlåda fick sig idag en ny design. Jag var ganska snabbt därifrån men när jag kom tillbaka till posten blev det att skriva en förlåt-lapp. "Om du undrar varför din brevlåda bytt form så beror det på att jag tyvärr råkade köra in i den...bla bla."

Nu blir det fotbollsgala.
/a.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, du får köra försiktigt när det är halt ute. ;)

Så du är ute och kör igen? Jag hade tänkt jobba på Posten lite i jul, men jag har inte fått tag på Kibbe än.. Vill gärna sortera lite julkort. ;)



Hur länge ska du vara i Indien?

Ta hand om dej!

kramar

2008-11-18 @ 00:17:12
URL: http://baralindaaaa.blogg.se/
Postat av: liljesson

Haha.. jaa mitt lilla hjärta, du är en glädjespridare i skitvädret!!!



Synd att inte jag fick se när du rammade postlådan.. =)



Puss påre!

2008-11-18 @ 07:44:55
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: linnea

jag har 51 dagar kvar:D:D

2008-11-18 @ 20:53:22
Postat av: Linda

Thailand o Malaysia?! Skoj! Hur länge är du där då?

Blir avis nu! Fast jag ska ju bort jag med, dock bara en vecka. De längre resorna blir längre fram.



Hm, tråkigt. Då kommer vi ju inte ses ju. ;(

Ska försöka få tag på Kibbe snart igen.

Kram

2008-11-18 @ 21:22:24
URL: http://baralindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0