Hot n' cold


‘All that is necessary for evil to succeed is that good men do nothing.´
tänkvärt.


Jag sitter i soffan, nyduschad med en kopp te och reflekterar över dagen och tänker tillbaka på igår.

Gårdagen fick ett lika bra slut som den fick start; efter en skön, långvarig promenad tillsammans med Linnéa åkte jag in till min söta, så söta Oliver och hans Lina och Jeppe!

Därefter åkte jag och Lina tillsammans med Marlene och hämtade Jessi, så att hon kunde bjuda hem oss på en mysig fika. Sagt och gjort, och det blev en trevlig kväll!

Om igår var en bra dag så vad idag långt därifrån. Det var riktigt jobbigt att cykla i blötsnö och tack alla ni som inte skottar framför era brevlådor! Jag var så sugen på att kopiera en text från "den som inte tar bort luddet ska dö" boken och lägga i dessa brevlådor... egentligen överdriver jag men när man har något som ligger och gnager kan en så simpel sak som det här vara tungt, nu undrar man vad det är som gnager så...

på tal om den boken, av David Batra. Ganska rolig måste jag säga, mamma fick den i födelsedagspresent och vi har haft riktigt kul när vi läst i den!




Jag gillar filmen and love this quote!
If we went to a Halloween party dressed as Batman and Robin, I'd go as Robin. That's how much you mean to me...
/a.


Kommentarer
Postat av: Klara

En tysk kompis berattade att det ar lag pa att skotta utanfor sitt hus i Tyskland..,hander det en olycka utanfor huset pa grund av sno eller is maste agaren till huset betala skadestand, kanske nat for Sverige?? :P:P Hoppas allt ar bra med dig, ska innom kort forsoka ta mig tid for ett langre mail till min favokusin:)puss

2008-11-27 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0