Falling stars

Jag förstår inte! Jag förstår inte! Jag förstår inte!
Gott om tålamod har jag sällan, men nu när jag vill ha det som minst tycks jag ha det som mest...

I torsdags kom inte bara snö, utan även många tårar. Var hemma hos Malin och såg film. Alltid underbart. Och så underbart skönt att få gråta ohämmat. Senare på kvällen blev det att skrika ohämmat istället, tillsammans med min trogna vapendragare Linnéa. Det blev en efterlängtat skräckfilm!

Igår blev det en trevlig fika hemma hos kära C. Kaffe, kaffe och mycket snack om vår kommande flykt. Roligt och spännande med lika ambitioner.

Åff har inga matcher kvar att spela denna säsong. Ej heller FFK, som hamnade på en andraplats i norska Tippeligan. Men ett annat lag vann idag, aik. Två mål av nr9, kul kul.

Fick lite överraskat se ett intressant inslag om just FFK på svtSporten för en kort stund sen. Ett repotage om Dagfinn Enerly, fd landslagsman och lagkapten i FFK. Säsongens sista match 2005 blev också hans livs sista då han olyckligt bröt nacken under matchen. Väldigt intressant som sagt, att få se vad som hände eftersom man fick höra endel om honom när vi bodde där. Också var det väldigt kul att få komma tillbaka till Stadion och få en glimt av det vi uppskattade där...

På väg hem från kyrkogården tidigare ikväll, tillsammans med mor, bror och Affe fick vi se ett storslaget stjärnfall. Jag hoppas min önskan slår in, men det lär jag väl aldrig få reda på? Ialla fall var detta stjärnfall superhäftigt och magiskt, inte som få tidigare tillfällen. Nästan lika coolt som det var när Olivia och jag besökte kyrkogården sent igår kväll, makalöst! Vackert och respektfullt.

Nu väntar Jokern och i veckan Posten.


















/a.

Kommentarer
Postat av: Bara Linda

Hej tjejen!

Så det blir jobb på posten? Jag ska nog jobba lite i jul, men jag har inte fått tag på Kibbe än (har försökt i mer än en månad)..

När drar du till Indien?

kram

2008-11-04 @ 11:46:18
URL: http://baralindaaaa.blogg.se/
Postat av: liljesson

Haha.. ja jisses vad jag tjöt!!

2008-11-04 @ 14:22:57
URL: http://liljesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0