This years love


Min sista lördag i Fredrikstad var helt fantastisk. Dagen spenderades på Hvaler, ute i skärgården. Väldigt härligt med sol och saltvatten!

   

När vi kom hem, efter mycket om och men ( efter att ha totalt missberäknat vad vår trip till havs skulle kosta hade jag varken penar till färjan eller bussen hem. men det löste sig utan några större problem ) duschade vi och fixade oss i ordning för en sista utekväll. Tillsammans med våra nyvunna vänner. Vi mötte upp dom vid Mets och spenderade större delen av kvällen där. Jag har nog aldrig skrattat eller haft så roligt som då. Kvällen var bara ung när jag började känna av allt skratt i mina käkar. Efter Mets gick vi hem till dom ett tag för att sedan ge oss ut på nya äventyr. Det var en stor kväll och dom var tyvärr ganska hårda med rätt åldersgräns men vi grät inte för det utan gick vidare. Vi hamnade på en bar där vi hade fortsatt trevligt trots att det var lite svårt att höra varandra. Vi avslutade kvällen där vi började den, på mets, för att sedan dra oss hemmåt. Jag (och även Linnéa) hade den bästa kvällen på länge! Så roligt som vi hade, så mycket som vi skrattade.

Klockan var tidigt när vi kom hem och vi kunde sova gott efter att haft en otroligt bra dag och natt här i Fredrikstad. Idag väntar en underbar söndag i parken tillsammans med grabbarna, men innan en härlig promenad och sedan en underbar frukost.

/a.

Kommentarer
Postat av: liljesson

När kommer du hem i morrn?? Åker Linnea oxå hem eller du själv? Buss eller tåg? Många frågor.. hihi puss

2008-06-01 @ 23:07:31
URL: http://liljesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0