Tears dry on their own


Nu har jag nästan jobbat min första vecka på Posten, ett x antal veckor kvarstår men det ska inte vara några problem. Men innan jag började på Posten hade jag tre välbehövliga semesterveckor att njuta av!!

Det kändes sådär morgonen då jag reste från Fr.stad och Linnéa för att komma hem igen. Men när jag satt på tåget läste jag norska VG och horoskopet kändes det direkt lite bättre och lättare. Linnéa och jag hade lite av en horskop-och stjärnteckenperiod i slutet vilket gjorde att jag ganska direkt letade upp mitt horoskop när jag hade lagt händerna på tidningen, så här stod det;

STEINBUKKEN
Det er tid for å prioritere personlige relasjoner mer enn materielle og økonomiske forhold. Betydningen av å styrke dine kontakter kan ikke verdsette høyt nok. Det gjelder å stille deg åpen for andres utspill og ideer. Dagens motto: Det er et godt bytte som er til felles nytte.

Med tanke på att jag dagarna innan stod i valet och kvalet om jag skulle tacka ja till ett bra jobberbjudande eller åka hem till familj och vänner var det lite roligt att läsa det som stod. Jag ångrar absolut inte att jag åkte hem även om jag såklart kan sakna livet i Norge. Men som sagt, det var en bra första vecka i Sverige, och två bra veckor efter det och nu kommer det komma mer bra veckor framöver.

Vi hörs!
/a.

Kommentarer
Postat av: liljesson

Trevligt att du bloggar trots att du är i svedala!!!!!!!!!!!!! wiieee

2008-07-01 @ 14:46:47
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

yey, norska horoskop är aldrig fel! jag saknar tyren.. hah;)

2008-08-18 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0