Dancing in the moonlight

Jag lyssnar på The Quiz. Ligger i sängen och funderar. Är väldigt trött efter en väldigt blöt arbetsdag och en väldigt trevlig helg. Jag vill sova, somna till musik som fungerar som terapi. Mina tankar, fina som osäkra ska få strömma...

Jag sov gott i närmare två timmar. Det var skönt, en känsla så mycket bättre än den igår kväll. Jag brukar tycka om söndagar, det gör jag visserligen fortfarande men nu med en viss tvekan. Dock ska jag inte kasta någon skugga över söndagen den 3 augusti. Efter fredag, lördag med isbar, nya möten, andra språk, god mat, pride!parad, fika, spanskt barnhem med mycket mera trevlilgt blev det att packa en omtyckt väska för att sedan betala 40 kronor för att åka in till stan och kusinträff över en kaffe. I sökandet efter varandra blev det en krock, mellan just mig och kusinen ironiskt nog. Vi gick till kaffekoppen, drack kaffe, pratade, och lyssnade lite besvärat på mannen som gärna la sig i våra samtal och berättade om bra gayklubbar han besökt i Barcelona och varför han inte höll med mig om att Kroatien är ett trevligt resmål.


Dancin' in the moonlight
Everybody's feeling warm and bright
It is such a fine and natural sight
Everybody's dancin' in the moonlight



Nu längtar jag till kommande helg. Norgereunion! Fantastiskt roligt!
!a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0