Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att er resa gick bra!? och att ni kom fram. Din berättelse från första dagen på jobbet gav oss många skratt (fortsätt så). Men vad tufft, jobbet som försäljare med hotell, fria resor och mat kanske kan bli ett alternativ efter vecka 45 i alla fall? Kram till er båda.

2007-10-16 @ 22:21:24
Postat av: Sanna

Hej Amanda.Ha det så bra i Norge bland all makrill. Jag kommer läsa din blogg. Kramar Sanna

2007-10-18 @ 14:58:20
Postat av: Kieback

Hej Amanda.
Hoppas ni får det roligt bland makrillen och all annan fisk.
Ta väl hand om er och se till att ni får det lite roligt oxå!
Mvh Anders Kieback

2007-10-18 @ 15:41:27
Postat av: Berith på Posten

Hej Amanda!
Hoppas ni har det bra!
Kul att ni har fått tag i en lägenhet så ni slipper bo på hotel och jobbet rullar på har jag läst.
Inte lätt i början med makrillen kan jag tänka mig.
Fredrikstad ser ut att vara en mysig stad som man kan utforska lite i.
Ha det gott tills vi hörs!!!
Mvh Berith och Jessica

2007-10-23 @ 17:50:47
Postat av: Anonym

Hej Mandis o co.
Söndagmorgon och sovmorgon skönt, du vet ju nu, hur mycket Helgdagarna betyder.Njuter fortfarande av Evertons vinnst över Birmingham.I Norge känns det väl som Engelsk fotboll är på hemmaplan. Trevligt att det funkar för er. En Fisk som heter Manda/Vanda vore nog lämpligare att se,för att få den rätta kännslan för jobbet,så det inte blir något mer "tjut".
Många kramar kiwarn

2007-11-04 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0