Big city love

Jag gillar Bangkok.

Dagen har varit kalas. Jag sov ut, spenderade förmiddagen uppe vid poolen för att därefter ge mig ut på köpjakt. Sena eftermiddagen gick åt att försöka packa. Hur ska jag få hem allt? Kommer jag överstiga den tillåtna vikten?

Jag behövde till slut en paus. Det blev lite styling som avslutades med 1 timmes thai massage. It was, as my friend Tony would say Grrrrreat!

Imorgon är sista dagen i Bangkok, i Thailand, Asien i stort till och med! Helt galet, hur är det möjligt? Jag vill inte att den här resan ska vara över! Men jag har tänkt, och kommit fram till att om jag inte avslutar den här resan, min första, hur ska jag då kunna göra min 2a, 3e och 4e osv?

Och känslan att jag vill forstätta vara ute och resa måste ju betyda att jag haft det riktigt bra här borta. Eller hur?

Givetvis ska det bli riktigt skönt att få komma hem också. Att träffa Olivia, Adrian, Lina, Oliver, mamma och pappa m.fl! (mamma jag kommer aldrig att orka allt, ska vi säga köttfärslimpa och potatis?)

Hade tänkt lägga upp lite bilder men datorn vill inte. Det får bli vid senare tillfälle.


Khao San Rd.

Amanda


Kommentarer
Postat av: malin

HUR kan du glömma Alfons???? surar

2009-03-19 @ 22:20:11
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: malin

HUR kan du glömma Alfons???? surar

2009-03-19 @ 22:20:26
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: linnie

"It was, as my friend Tony would say Grrrrreat!"



klockren,såg det igår,hah:)

2009-03-21 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0