Learn to fly

Äntligen är det dags för detta efterlängtade äventyr att börja!

Klockan är över midnatt. Alla väskor är packade och vi gör oss redo. Någon duschar, en annan spelar spel, två sover en stund medan den femte sitter och uppdaterar sig här.

Om ca 2 timmar åker vi mot Bromma. Vårt plan lyfter 06.50 och kommer ta oss till Bryssel. Där gör vi ett byte och resan får en ny start. Om allt går enligt planen ska vi landa i Indien, Bangalore 9 timmar senare...

...Vi ställer om våra klockor till lokal tid vilket ger oss midnatt. 2 nätter i Bangalore och sedan väntar (förhoppningsvis) en spännande tågresa ner till Kerela. Att resa med tåg i Indien ska vara något alldeles extra!

Jag har resfeber!

Efter dryga 3 veckor i Indien är det tänkt att jag, själv fortsätter till Thailand, Bangkok. Där kommer jag senare möta Linnéa och efter ett dygn i den fantastiska huvudstaden beger vi oss mot nya destinationer.

Fortsättning följer...



/a!

Kommentarer
Postat av: Klara

ohhh, vad spannande! jag e oxo skitnervos infor min (forhoppningsvis) hemresa. Iberias piloter har strejk och det har varit massor forseningar och strul. Igar skulle en av mina kompisar aka hem, men dom cancla hennes plan! hon kom till sist med ett plan, men anda! jag hoppas verkligen inte att det drabbar mig..Du far ha det underbart, vi hors;) pussar

2008-12-18 @ 13:56:26
Postat av: Linda

Ser fram emot att höra mer om er resa! Ska tänka på dig när jag sorterar julkort på måndag. ;) Haha!

Hoppas ni får det jättebra! Hälsa resten av familjen! Och ta hand om dej!

Kramar! Linda

2008-12-20 @ 01:40:20
URL: http://baralindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0